Логотип

Наш внесок у хакатон від #wirfuerschule

06.07.2020

Терміни “електронне навчання”, “дистанційне навчання” та “змішане навчання” зараз у всіх на слуху. Ймовірно, що ці терміни нагадують нам про несподіванку та перевантаження, оскільки всі ми мали мінімальні етапи підготовки, коли все почалося. Як для батьків, так і для учнів та вчителів.

Нашій проєктній команді це також було зрозуміло, саме тому ми захотіли розробити рішення. Для нас також було очевидно, що «гібридна школа» (тобто поєднання фаз відвідування занять у школі та дистанційного навчання) має не лише недоліки.
Отже, ми зробили висновок, що гібридне навчання не слід розглядати лише як «надзвичайне рішення», а як новий стандарт. Але яким чином?
Ми розробили триступеневий план переходу до гарних, задовільних та довготривалих гібридних уроків. При цьому ми поставили собі наступні запитання:

  • Як ми можемо вмотивувати вчителів настільки, щоб вони охоче та якісно виконували свою роботу в цьому режимі протягом тривалого часу?
  • Як нам краще залучати учнів до роботи під час дистанційних уроків та як мотивувати їх успішно виконувати завдання?
  • Як більше залучати батьків до шкільних подій? В цьому є необхідність, бо недостатня кількість у спілкуванні чи контролю того, що роблять учні молодших класів, призводить до розладу

На жаль, ми не пройшли попередній відбір. Однак , наш проєкт потенційно продовжується і можемо об’єднатися з іншою проєктною командою.

Нашу роботу можна подивитись за цим посиланням:

Питання щодо проекту можна надіслати на електронну скриньку: f.vonreinsperg@dskiew.com.ua! 😊