Логотип

Навчання з дому. Карантин, враження учнів

23.05.2020

Десятий тиждень вдома … У всьому світі учні вже не мають бажання виконувати завдання, робити доповіді та, звичайно, рано прокидатись та брати участь в онлайн-конференціях. Дивно, але ця глобальна криза майже не вплинула на Німецьку школу в м. Києві. Такі висновки ми зробили після опитування наших учнів та учениць:

 

 

«На початку були деякі технічні проблеми, але після їх вирішення ми швидко звикли до дистанційного навчання. Ми щодня опрацьовуємо завдання та обговорюємо навчальний матеріал. Крім того, наші викладачі завжди «онлайн» та готові відповісти на будь-які запитання». – Лена Фролова, 10 клас «Уроки дуже цікаві та веселі. У нас є можливість самостійно організовувати свій час. Викладачі із розумінням відносяться до нас, коли ми щось не встигаємо виконати, або виникають технічні перебої в програмі»Настя Макарова, 10 клас 

«Німецька школа в м. Києві схожа на родину і навіть в цей час пандемії та ізоляції ми залишаємось разом. Я дуже сумую за нашими офлайн-уроками та думаю, що після карантину ми всі будемо ще більше цінувати кожну мить у школі».- Ксенія Канарчук, 11 клас«Я думаю, що онлайн-школа Deutsche Schule Kiew дуже хороша і продуктивна, інформація і пояснення легкі та цікаві! :)»Єва Вайнштейн, 8 клас 

«Мені подобається онлайн-школа. Під час конференцій ми опрацьовуємо матеріал, а коли щось не зрозуміло, ми можемо запитати вчителя. Навчання майже таке, як і у звичайній школі, я все розумію».Іванна Сердюк, 8 клас 

Короткий відгук нашого читача з Берліна (Німеччина) про викладання під час кризи:

«Особисто я вважаю, що онлайн-школа є гарною альтернативою «звичайній школі ». У нашій школі (гімназія Марі-Кюрі у Хоен Нойендорф) все, що стосується онлайн-навчання, дуже організовано і структуровано. Тож нам, учням та вчителям, легко вчитися попри сучасні умови. Ми можемо звертатися до вчителів в онлайн режимі, якщо виникають питання. Однак, я вважаю, що звичайні уроки в школі залишаються найкращими та онлайн-школа є лише гарною тимчасовою альтернативою, вона не може залишитись на постійній основі». (анонімно) 

Також є кілька пропозицій щодо модернізації:

«Я вважаю, що ця криза дає нам змогу випробувати нові ідеї. Чи пам’ятаєте ви про час перед весняними канікулами? У перші дні «навчання вдома» не було певного розкладу, конференцій в ZOOM, домашніх завдань. Протягом певного часу навчання в Німецькій школі ми спробували одну з таких ідей. Це  був хаотичний час з меншим контролем над учнями, а уроки були схожі на сесію запитань і відповідей без встановленого розкладу — неймовірного для повсякденного шкільного життя. Попри цю «свободу», ми навчалися добровільно, тобто без тиску з боку викладачів, а деякі (в тому числі і я) були вмотивовані, як ніколи. Цей вид роботи дав нам можливість поєднати шкільну роботу з нашими інтересами, краще планувати свій день.

На мою думку, Німецька школа в м. Києві показала нам якою може бути школа в майбутньому: проектно-орієнтована, цифрова. Школа, де вчителі — наставники, які відповідають на питання, в той час як учні самостійно опрацьовують більшість матеріалів». Кунченко Дмитро, 10 клас

У підсумку можу лише додати, що для учнів та викладачів все ще складно вибудовувати онлайн-спілкування. Але я переконана, що ми з цим впораємося. Бажаю всім завершити цей навчальний рік не тільки з гарними оцінками, але й з гарним настроєм. Успіхів!

Автор: Олена Фролова

https://dskfreidenker.wordpress.com/2020/05/21/unterrichten-von-zuhause/