Логотип
  • Пояснення  щодо оцінювання учнів на період карантину

    10.04.2020

    Конференція Міністрів освіти і культури земель (KMK), яка регулює всі педагогічні питання німецьких шкіл за кордоном, випустила нові керівні принципи оцінювання, в яких враховується онлайн-навчання.

    При цьому оцінюванні враховані теперішні умови навчання і ми будемо застосовувати оцінювання навчальних досягнень учнів послідовно, орієнтуючись на учня, лояльно та справедливо.

    Нові  керівні принципи оцінювання, в яких враховується онлайн-навчання.

    • Відеоформати та аудіоформати також можуть використовуватися для оцінювання прогресу учнів, але не можуть замінити оцінку з контрольної роботи.
    • Контрольні роботи можуть бути замінено іншими письмовими видами роботами. Насамперед,необхідно зберегти еквівалентність: виконання робіт, які заміщають роботи в класі, повинні відповідати класовому тестуванню за обсягом, вимогам, необхідної попередньої роботи, а також за змістом і формою. Ці показники повинні бути отримані в такій мірі, щоб можна було сформувати піврічну або рі­­­чну оцінку.
    • Інші загальні досягнення учнів оцінюються як і контрольні роботи. Вони виконуються в письмовій формі, в тому числі як підготовка матеріалів, вільна робота, протоколи, документація, технологічні звіти, ескізи проєктів, портфоліо, робота з документами або експозиціїта інше.
    • Форми усних завдань не замінюють письмові форми роботи, але можуть бути використані якдоповнення при визначенні оцінок. Вони можуть бути виконані “наживо” у вигляді окремих відеоформатів.
    • Форми усних завдань, які доповнюють оцінювання письмових форм, можуть бути, наприклад: усне оцінювання досягнень учнів, доклади або презентації. Усні презентації та доклади – усні лекції (в тому числівідео-конференциї). Також використовуються відео- і аудіозаписи (наприклад, пояснювальні відеоматеріали й подкасти). Письмова та усна частини формують загальне оцінювання учнівської продуктивності, що може замінити контрольну роботу. Такі доповіді та презентації можуть проводитися як індивідуальні, так і у вигляді відео-екзаменів. Групова робота або іспити також можливі.
    • Практичні форми завдань, такі як виробничі завдання, художні перформенси, створення художніх творів, пояснювальних відеороликів і подкастів та подібне, можуть, в залежності від їх складності, замінювати контроьні роботи або доповнювати інші роботи в письмовій формі.
    Contact us