Логотип

Семінар на тему „Рухливий дитячий садок – Сприяння розвитку рухливості дітей у Кіта“

31.08.2017

„Діти вчаться через рухи пізнавати світ.“

Рухливість та гру у Кіта часто бачать протилежністю «Навчанню та освіті». Проте, рухливість  та гра сприяє загальному розвитку особистості і разом із тим когнітивному розвитку. Так діти навчаються і пізнають себе також і через рухи та гру. Навчання проходить самостійно, активно і усіма органами сприйняття.

Як наслідок, рухливість є потребою дитини і інструментом за допомогою якого дитина відкриває світ. Тільки під час руху дитина може розвинути такі моторні навички як рівновага та координація. Крім цього дитина знайомиться з навколишнім святом та експериментує із речами та матеріалами і вчиться пізнавати ті або інші взаємозв’язки.

Отже, оскільки рухливість і гра відіграє таку важливу роль для загального розвитку дітей дошкільного віку, ми 30.08 та 31.08.2017 разом із професором Д-ром Вольфгангом Бойдельзом працювали над такою важливою та актуальною темою: „ Рухливий дитячий садок- Сприяння розвитку рухливості дітей у Кіта “.

Пан Професор Д-р Бойдельз вчитель спорту і історії, працює як дуже досвідчений доцент  в інституті м.Кобленц на факультеті «Педагогіка у ранньому дитинстві».

Під час семінару окрім повтору основних знань на тему «Рухливість» були представлені нові методи та ігрові ситуації для розвитку рухливості. Разом ми шукали нові можливості оптимізації розвитку рухливості у нашому садочку.

Щоб батьки мали змогу бути ближче до нашої роботи ми запросили двох членів батьківського комітету на початок семінару.

Ми вдячні пану Професору Д-ру Бойдельзу за цікавий, різноманітно побудований семінар а батьківському комітету за участь.

image008   image007 image002 image001   image005   image006image004 image003